زنـــــــــــدگی یـک رویــــــــــــــــــــــاســـــــــــت

زنـــــــــــدگی یـک رویــــــــــــــــــــــاســـــــــــت
رویــــــــای وصـــــــــــــال انگیـــــــــــــــــــــــــــــز 
نويسندگان
آخرين مطالب

منچستريونايتد که اخيرا در دور سوم جام‌حذفي انگليس با قبول شکست 2 بر يک مقابل سوانزي از دور رقابت‌ها حذف شد با حذف از گردونه رقابت‌هاي جام اتحاديه و جايگاه ضعيفي که اين تيم در ليگ برتر دارد، جايگاه ديويد مويس در اين تيم بيشتر از هر زمان ديگر به خطر افتاد.

بر اساس گزارش‌هاي منتشرشده خانواده گليزر، مالکين آمريکايي باشگاه منچستريونايتد که از عملکرد تيم فوتبال خود رضايت ندارند 5 گزينه براي جانشيني مويس در نظر دارند که عبارتند از سرالکس فرگوسن، کارلوس کي‌روش، گاس هيدينگ، يوپ هاينکس و ديه‌گو سيمئونه.

سيمئونه، سرمربي آرژانتيني اتلتيکومادريد با اين تيم اسپانيايي نتايج خيلي خوبي گرفته و تيمش در حال حاضر هم جايگاه شايسته‌اي در لاليگا دارد، البته بعيد به نظر مي‌رسد که سيمئونه و اتلتيکو به پايان همکاري با يکديگر رضايت دهند.


به هر حال 3 گزينه ديگر يعني کي‌روش، هيدينگ و هاينکس آماده سرمربيگري منچستريونايتد هستند. البته کي‌روش که تيم ملي ايران را به جام‌جهاني 2014 برزيل رساند اخيرا اعلام کرده که اگر مسئولين منچستريونايتد به وي پيشنهاد جانشيني ديويد مويس را بدهند، نخواهد پذيرفت. در کنار وي در حال حاضر هاينکس و هيدينگ مربيگري تيمي را بر عهده ندارند و احتمال اينکه عهده‌دار هدايت شياطين سرخ شوند، وجود دارد.

خانواده گليزر اگر به هر دليل موفق به جذب يکي از اين 4 مربي نشوند به سراغ سرالکس فرگوسني خواهند رفت که تابستان 2013 پس از کسب 38 جام قهرماني در طول 26 سال با سرخپوشان منچستر از سمت خود کنار رفت. به نظر مي‌رسد احتمال بازگشت فرگي روي نيمکت اولدترافورد بسيار زياد است چون اين مربي 72 ساله در هفته‌هاي اخير به شدت وضعيت شياطين سرخ را دنبال مي‌کند.

فرگوسن در روزهاي اخير شاهد اين است که امپراطوري قدرتمندي که خودش در منچستريونايتد بنا کرد با دستان مويس رو به نزول است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 4 بهمن 1392 ] [ 15:59 ] [ maj7 ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 28300
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1